3 października 2014

Dzieciakowy Świat vol. 2: Handmade

Teraz coś ze świata mojej córeczki bo ona ma bardzo bogaty swój świat więc będzie co dodawać ;)

Te gumki są teraz bardzo popularne i pewnie każdy już gdzieś je widział, widziałam gdzieś artykuły że te gumki to słaba zabawka bo zawierają ftalany, a skąd pewność że wszystkie i że inne zabawki nie zawierają? :/ Wyczytałam, że te ze znakiem CE nie mają, ale jak ze wszystkim tak i z tym stu procentowej pewności nie mamy.
Staram się unikać wszelkiej chemii ale nie popadajmy w paranoję, dziecko nie nosi tych gumek 24 h na dobę przez 10 lat, mojej się już znudziły, a wykonywanie ich to świetna zabawa ale przede wszystkim rozwój zdolności manualnych dzieciaków. Są kolorowe i dziecko się cieszy jak już sobie taką zrobi. Myślałam że 4-latka nie ogarnie jeszcze jak to się nawleka, ale ogarnęła raz dwa i z moją małą pomocą zrobiła całą jedną bransoletkę, a i ja się przy okazji nauczyłam tego nowego i nie powiem, też się cieszyłam z tej zabawy no i spędzenia czasu z córką robiąc coś ciekawego.
Robi się je bardzo bardzo łatwo, tylko trzeba trafić na dobry filmik na yt, dla mnie jeden był tak skomplikowany że aż myślałam że coś ze mną nie tak że nie umiem :P a co najlepsze jak już zobaczyłam o co w tym chodzi to wyszedł taki sam wzór jak z tego łatwego. Potrzebujemy tylko parę gumek i własne palce, filmik TUTAJ :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz