5 września 2014

REAKTYWACJA



Haha dobra jestem;D oczywiscie jak to było do przewidzenia nie odzyskałam chęci do robienia zdjęć moim kochanym dzieciom, które pochłaniają tyyyle mojego wolnego czasu a i tak kocham je na maksa. co wiecej jak wrocilam z Adim ze szpitala po porodzie i chcialam mu zrobic troche fot moim super ekstra obiektywem do portretow to okazalo sie ze nie umiem i juz. nie dalo sie zrobic zadnego ladnego zdjecia temu malemu noworodeczkowi, z zadnej strony. rzucilam wiec aparatem w kat i zaczelam fotografowac Mlodego moim sfatygowanym juz mocno telefonem marki samsung (jest stary, aparat 5 mpx ale zdjecia robi). pozniej bylo juz coraz lepiej i udalo mi sie uchwycic pare ladnych chwil szczegolnie z braciszkiem i siostrunia w roli glownej. z tej okazji ze Mlody zaraz konczy 3 mies. (5.06 pojechalam rodzic i zeszlo sie 2 dni:D) wklejam tu jedno takie oto zdjecie. a z tej okazji ze mam zdupczona klawiature w laptopie a jeszcze czekam na nowy to zakanczam te wywody ;D
dodam tylko ze bede prowadzic tego bloga nadal choc bedzie inny niz na poczatku mial byc, pewnie bedzie o dupie marynie czyli o mnie i o moim zwyczajnym niezwyczajnym zyciu z ukochanymi ludzmi obok mnie i o moich przemysleniach na milion rozych tematow. oczywiscie zdjecia tez beda obowiazkowo do kazdego wpisu, rozne rozniaste bo mimo braku czasu to fotografowac dalej lubie ;)


2 komentarze:

  1. Piekne ujęcie i cudne dzieciaki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :) Ty też masz śliczne dzieciaki i równie ładne ich fotografie ;)

    OdpowiedzUsuń