14 listopada 2014

Liebster Blog Award

Żeby nie było bez zdjęcia, to dodaję takie jedno <3
 
Zasady LBA

Nominacja do Liebster Award otrzymywana jest od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który cię nominował.
Raczej nie bawię się w łańcuszki, ale miło mi że ktoś nominował mojego bloga, więc wezmę w tym udział.

Dostałam nominację od Agnieszki (Czworo na pokładzie) już jakiś czas temu, tylko że jak zwykle ogarniam się 2 tygodnie z odpowiedziami, ale dobra, już są ;)

1. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
"Under the Dome" Stephena Kinga
2. Jakich słów nadużywasz?
Jak się czymś mocno emocjonuje to niestety brzydkich ;) Ale dobrych też: mówię dzieciakom że ich kocham każdego dnia.
3. Kawa czy herbata?
Herbata ale tylko owocowa, a jak mam już wypić kawę muszę dosypać 3 łyżeczki cukru i wlać 3/4 mleka ;)
4. Czekolada gorzka czy mleczna?
Mlecznaaa najlepiej z nadzieniem 
5. Rower czy samochód?
Niestety samochód, ciągle nie mogę się przekonać do jazdy rowerem bo mnie tyłek boli od siodełka :P a po drugie jak miałam 12 lat to ktoś ukradł mój ukochany rower i mam teraz uraz.
6. Jaki jest cel Twojej wymarzonej podróży?
Bardzo chcę lecieć na Jamajkę i do Kaliforni (jeżeli o to chodzi w "cel")
7. Etat czy własny biznes?
Zdecydowanie własny biznes. 2 lata pracowałam na etacie i już więcej nie chcę a na pewno nie w żadnej wielkiej korporacji. Właśnie niedawno odkryłam dobry sposób na własny biznes i niedługo na pewno o tym napiszę.
8. Slow food czy fast food?
Slow food? Omg właśnie sprawdziłam w googlach co to. Ale co by to nie było, to na pewno nie fast food, bleh.
9. Pierwsze wspomnienie z dzieciństwa?
Jeden bardzo zły sen kiedy miałam chyba 2 lata, pamiętam go do dzisiaj i jak się bałam kiedy się obudziłam.
10. Piątek czy poniedziałek?
Bez różnicy, każdy nowy dzień przynosi nowe niespodzianki i atrakcje, i wszystkie lubię tak samo
11. Muzyka czy cisza?
MUZYKA, jest moim lekiem na całe zło ;) 

UWAGA EDIT  23.11.2014 !!
Wiem, jestem mistrzem w odkładaniu wszystkiego na ostatnią chwilę, napisałam odpowiedzi na pytania Agnieszki i dopiero później zobaczyłam że dostałam pytania od Sylwii (Inside Our Home) ale nie miałam chwili żeby napisać odpowiedzi, oczywiście Sylwia dziękuję i już odpowiadaaam.

1. Co najbardziej lubisz robić zimą?
Orzełki na śniegu ;)
2. Jak oceniasz bycie mamą?
Mimo wielu chwil w których jest ciężko, to jest to najlepsze co dostałam od życia, mam dla kogo rano budzić się i żyć i nie chcę zamienić tego na nic innego
3. Które z domowych obowiązków sprawia Ci największą przyjemność?
ŻADNE :) Ale jak już mam wybrać to wynoszenie śmieci
4. Sposób na poprawienie smaku herbaty zimą ..
Sok malinowy albo cytryna
5. Czy uważasz, że prawdziwa przyjaźń istnieje?
Tak, istnieje :)
6. Co skłoniło Cię do założenia i pisania bloga?
Zdjęcia które robię. Mam ich naprawdę dużo, więc postanowiłam że będę je gdzieś pokazywać.
7. Jak opisałabyś siebie w kilku słowach?
Pozytywna, mająca własne zdanie na każdy temat, całkiem niebrzydka;)
8. Jaka jest największa zaleta Twojego męża/chłopaka?
Rozumie mnie czasem bez słów :)
9. Ulubiona zabawka Twojego dziecka?
Młodej to cały plac zabaw albo sala zabaw dla dzieci ;) A z takich co ma w domu to myślę że lalki. A Młodego wszystkie co da się włożyć do buzi, nieważne co to :)
10. Jak najczęściej spędzasz swój wolny czas?
Z dzieciakami, robię też zdjęcia i czasem ćwiczę albo coś robię na kompie
11. (korzystając z okazji) Czy możesz polecić mi świąteczny prezent dla półrocznego niemowlaka?
Pewnie nie będę oryginalna, ale kupiła bym ubranka, zawsze się przydają

Teraz moje pytania:

1. Najlepszy obejrzany film?
2. Co najbardziej w sobie lubisz?
3. Co być zrobił(a) gdyby teraz ktoś dał ci milion dolarów?
4. Czego się najbardziej boisz?
5. Twoje ulubione miejsce?
6. Najcudowniejszy moment w życiu?
7. Największy ból (fizyczny) w życiu?
8. Co jest dla Ciebie najcenniejsze?
9. Ważniejszy wygląd czy charakter?
10. Mieszkanie w wielkim mieście czy małej wsi?
11. W jakim wieku urodziłaś dziecko? (a Tacie urodziło się ;))

I nominacje
Dziecinne Problemy Taty
W mamusiowym obiektywie
Just baby mommy
Smak szycia
Mama za młoda
Przereklamowane macierzyństwo
Blog o fajnej babie
Ojej mamo
Mama Janka
Życie cudem jest
Pulpetowo

1 komentarz: