6 września 2014

Matka dzieciom

od czerwca jestem Mama juz dwojki dzieci a wygladam jakbym nie miala zadnego. wczoraj jakis typ w tramwaju skomentowal jak weszlam ze costam jak weszla ta dziewczynka o_O Wiem, wygladam na mniej lat niz mam (chociaz nie jestem stara i tak:P) bo taki mam styl ubierania i zachowania. Czasem sama czuje sie jak dzieciak ale czy to zle? przynajmniej dobrze sie bawie z wlasna corka i dobrze sie z tym czuje. przynajmniej mam duzo energii i sily zeby spedzac z nimi czas. Chyba taki juz ze mnie typ ktory nigdy nie wydorosleje. Kocham Mlodych i spedzac czas z nimi ale kocham tez spedzac czas z sama soba albo z innymi osobami ktorymi nie sa moje dzieci. Jestem matka moim dzieciom ale musze robic inne rzeczy zeby nie zapomniec ze przede wszystkim jestem Soba.
Nizej najslodsze foto mojej kochanej Dziewczynki i najpierwsze zdjecie ktore zrobilam Synkowi ;)
(jakość mojego telefonu marki Samsung :D)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz